اغلاق
اغلاق
  ارسل خبر

هؤلاء هم يهود يافا - عائلة يهودية تحاول عرقلة مسيرة يوم الأرض بإلقاء الحجارة والأوساخ على المتظاهرين

 


علم مراسل موقع يافا 48 أن عائلة يهودية قامت بإلقاء الحجارة والنفايات على جموع المحتشدين في مسيرة وتظاهرة يوم الأرض وذلك أثناء مرور المسيرة في شارع الملك فيصل "يهودا هيميت".

وعلى ما يبدو فإن العائلة الغاضبة لم يرق لها سماع المتظاهرين وشعاراتهم ورؤية أعلام فلسطين ترفرف وسط الحي، الأمر الذي استشاطهم غضباً ليقوموا بإلقاء الأوساخ والبيض والحجارة من شرفة المنزل على المتظاهرين.

وقد استطاع موقع يافا 48 التقاط بعض الصور لأفراد العائلة وهم يلقون الحجارة على المحتشدين في محاولة منهم لعرقلة سير المسيرة، التي سرعان ما تنتهي بهدوء ونظام، حيث نجح المنظمون بلملمة الموقف واستكمال المسيرة، فيما لا يعلم حتى اللحظة إذا ما قامت الشرطة بدورها في هذا الحادث.

 

بامكانكم ارسال مواد إلى العنوان : [email protected]

أضف تعليق

التعليقات

1
מספר 2 מה הייתי וראיתי? את זה ששרתי שאני גהה במדינה שלי????????
חני - 02/04/2012
رد
2
מעניין מי הכתב ומעניין אם תעלו תתגובה או תפחדו לדעת תאמת מעניין מי הכתב שכתב את הכתבה בלי בושה ועוד פעם להעליל עלילות מי זרק מה אולי אתה הפחדן זרקת אבנים ובקבוקי מיים עלינו לבית כי עמדתי בחלון ודיברתי עם אנשים והתעצבנתם ששרתי אל אל ישראל תחיי מדינת ישראל מה זה כואב לך אתה ואני חיי במדינת ישראל מה המדינה עשתה לך רע? המדינה אומנם ביוקר מחייה גבוהה אבל זה לכולם ללא הבדל דת מין וצבע ובעיקר צריכים להתבייש אלו שמגדירים את עצמם כחברים שלי שהתנהגו בצורה מבזה אלו שאני והם יושבים ואוכלים ביחד להגיע ולצעוק לנו שצריך לסלק אותנו כי אנחנו יהודים בושה וקלימה אלו שכל החיים חיינו ביחד קצת בושה בפנים ואני לא מתבישת אל אל ישראל תחיי מדינת ישראל הייתי רוצה לראות אותכם או אותנו חיים במדינה אחרת ובושה לחברי הכנסת שנותנים יד לדבר הזה , חבורה מצומצמת של אנשים שמחפסים ריבים גועל נפש ומעניין אותי מה הכתב החמוד שלא מתביש ומי איים עלי שירצח אותי
חני - 02/04/2012
رد
3
זה לא הזמן להצטער... אני מבין אותך *כי במקומך ארגיש כך *מי כמוך נדרך *כי כמו שאומרים בתנך *בהתחלה אוך אוך אוך *ובסוף אך אך אך *כי לא היה יהודי שרצה בך *וכשערבי בך תמך *חשב שתהיי מלאך ***
לחני השכנה... - 01/04/2012
رد
4
חני את שוכחת שהבן שלך ערבי
לואן - 01/04/2012
رد
5
הייתי וראיתי ... היתה תהלוכה מהממת וללא טעויות בכלל עד שפרצה פרוצה מובטלת ...הרוב הבליג בחכמה ולא חלץ נעליו ...
משתתף... - 01/04/2012
رد
6
ילי לאטוקום מן לשאדאר גאין תתפאלספו בת כלב יגזענית ימעפנה
לחני הגזענים - 31/03/2012
رد

تعليقات Facebook