اغلاق
اغلاق
  ارسل خبر

تقرير خاص لموقع يافا 48 بعنوان "الحملة الوطنية لدعم المصالح الاقتصادية في يافا"

تقرير واعداد: محمود عبيد ومحمد عكيلة
 
أعّد مراسلو موقع يافا 48 "محمد عكيلة ومحمود عبيد" تقريراً خاصاً بالأوضاع الاقتصادية التي يعيشها الداخل الفلسطيني وخاصة مدينة يافا، حيث التقى مراسلنا بعدد من اصحاب المحلات التجارية الذين تحدثوا عن الأثر الكبير الذي خلفّه العدوان على قطاع غزة على الحركة التجارية في المدينة، في ظل دعوات مقاطعة المحلات التجارية العربية في المدينة.

وتأتي حملة دعم المصالح الاقتصادية ضمن الحملة الذي أطلقها موقع يافا 48 والتي تهدف إلى دعم الاقتصاد المحلي والوقوف عند نقاط القوة التي بامكان الجمهور دعمها، ودعم اقتصاده المحلي، بحيث يعتمد على قدراته الذاتية.

بامكانكم ارسال مواد إلى العنوان : [email protected]

أضف تعليق

التعليقات

1
אני חושב שזה הכל סתם כרתה גדולה עוסים גיבורים ואחרי זא מתבכינים למה לא לחיות ביחד בשלום והכל טוב למה בכלל הדיבור הזה יהודי ערבי די מספיק כל החים חינו יחד כשחנים יותר מאחים אז ילה להרגיע את הענינים ושהכל יחזור לשגרה ממשפחה ממ
א - 16/10/2015
رد
2
אנחנו לא צריכים אף אחד ביפו בילעדיכם יפו נראית יותר טוב תישארו בתל אביב אנחנו לא צריכים אף אחד ביפו בילעדיכם יפו נראית יותר טוב תישארו בתל אביב
Ahwagi Walid - 25/08/2014
رد
3
אוכלת אצל זיקה ואבונאסר וקונה בחינוואיי........ אוכלת אצל זיקה ואבונאסר וקונה בחינוואיי........ אותי לא יעצור אף מטומטם משנאה לעולם!!!!!!!
Rachel Nachum - 25/08/2014
رد
4
הגיע הזימן שנבין שצריך לקנות רק מערבים ולעשות חרם על מי שרוצה לעשות עלינו חרם הגיע הזימן שנבין שצריך לקנות רק מערבים ולעשות חרם על מי שרוצה לעשות עלינו חרם
Basem Masrri - 25/08/2014
رد
5
טוב תרגעי שלא תקבלי שבץ. בינתיים מי ששוחר מלחמה זו הממשלה הפשיסטית שלך..אתם עם צמא דם שחוגג על דם העם הפלסטיני ומייחל ועושה הכל להכחדתו. טוב תרגעי שלא תקבלי שבץ. בינתיים מי ששוחר מלחמה זו הממשלה הפשיסטית שלך..אתם עם צמא דם שחוגג על דם העם הפלסטיני ומייחל ועושה הכל להכחדתו.
Sharihan Omair - 25/08/2014
رد
6
מיכאל נראה לי התוכי לימד אותך לדבר חחחח מיכאל נראה לי התוכי לימד אותך לדבר חחחח קאקדו מטומטם...
Hussam Kamel - 25/08/2014
رد
7
גם אני מבינה את הכתבה. חבל כי זה מעורר קונטציות שליליות, זה מזכיר את החרם שעושים תושבי השטחים על סחורה ישראלית. במקום לצאת בקמפיין מקרב אתם נוטים להיסחף אחרי פוליטיקאים, במקום להוביל להידברות אתם מובילים לקיטוב . אנחנו נמשיך להתגורר כאן ביחד שום דבר לא ישבור את זה תחשבו על הרגע שאחרי. גם אני מבינה את הכתבה. חבל כי זה מעורר קונטציות שליליות, זה מזכיר את החרם שעושים תושבי השטחים על סחורה ישראלית. במקום לצאת בקמפיין מקרב אתם נוטים להיסחף אחרי פוליטיקאים, במקום להוביל להידברות אתם מובילים לקיטוב . אנחנו נמשיך להתגורר כאן ביחד שום דבר לא ישבור את זה תחשבו על הרגע שאחרי.
Seffi Smadja - 25/08/2014
رد
8
כמה חבל שאתם כך מדברים. כמה חבל שאתם כך מדברים. שנים של חברות מורידים לטמיון. ואגב, אני כן!!!! קונה. עליי זה לא עבד הפרופגנדה של מנהלי האתר הזה.
Rachel Nachum - 25/08/2014
رد
9
כל הכבוד תנו כח לחמאס אל תיבכו אחר כך
מיכאל חדד - 25/08/2014
رد

تعليقات Facebook