اغلاق
اغلاق
  ارسل خبر

بالفيديو: الشرطة تعتدي على عائلة يافية بعد انتقالها للسكن في بيت مهجور في شارع سلمة

 


وصل موقع يافا 48 مقطع فيديو يُظهر مدى الوحشية والعنف التي تعاملت بها الشرطة مع عائلة قاسم اليافية، حيث قام رجال الشرطة بالإعتداء بالضرب على الشاب سامر قاسم وشقيقته الذين انتقلوا للسكن في أحد البيوت المهجورة في شارع سلمة في مدينة يافا.

هذا وكان الشاب سامر وعائلته يسكنون خيمة الإعتصام المقامة في حديقة العجمي قبل أن ينتقلوا للسكن في أحد البيوت المهجورة في شارع سلمة، ما دفع رجال الشرطة إلى إخلائه وعائلته من البيت واستعمال القوة المفرطة بحقهم.

يشار إلى أن رجال الشرطة قاموا بإعتقال الشاب سامر وشقيقته وتحويلهما إلى محطة شرطة يفتاخ، وتم إطلاق سراحهما فيما بعد ليعودوا للسكن في خيمة الإعتصام في حديقة العجمي.

بامكانكم ارسال مواد إلى العنوان : [email protected]

أضف تعليق

التعليقات

1
יאחראם אינשאללה כול איל יהוד ימותו מוות ליהודים ולמשטרה
בחורה - 10/10/2011
رد
2
מוווווות לכול המשטרה והיהודים
עבד - 07/10/2011
رد
3
חזירים יא חזירים יא ברברים יא כלבים שאלוהים ינקום בכם אחד אחד ובכל העם היהודי המסריח
יפואית בדם - 06/10/2011
رد
4
شكر أشكر مصور يافا48 على الخبر وأدع الناس تحكم على هذه الوحشية من أفراد الشرطه. وقائدهم البربري
محمد عايش - 06/10/2011
رد
5
لعنة الله عليهم ال ............
يااااااااااا حراااااااااااام الله يكون بعونكم يا اهل يافا وينصركم على اعدائكم - 06/10/2011
رد
6
סרגיי יא נאצי בושה וחרפה למשטרה להיות מוצגת ע"י שוטרי כאלה שרואים בסרטון המשטרה והשוטר בשחור חייבים להגיש תלונה נגד השוטרים האלה לאן הגענו אלה לא שוטרים אלה ברברים חלאת חיות ולא אדם אפילו פוגעים בחיות כשאומרים כך כי חיות לא היו מתנהגים כך לעיניי ילדים קטנים והיו מרחמים מעניין איזה סיפור ייתפרו להם עכשיו כתגובה אם יש למשטרה טיפה של כבוד ואני רוצה להאמין שיש אסור להם להעביר את הדבר הזה ויש להעניש את השוטרים האלה ומיד כי הם עברו על כל החוקים שהם אמורים לשמור עליהם לחבוט בבחור כשהוא עם אזיקים זה לא חוקי. זה ממש לינש .
גיגי - 06/10/2011
رد
7
הנאצים הגיעו ליפו? האם הנאצים נגיעו ליפו? בקשה מהמשטרה אנא בדקו את זהותם של השוטרים האלה ובמיוחד את סרגיי שהתנהגותו ממש מתאימה להתנהגות של היטלר ובמקום לשלוח אותו למשפט עם דימיניוק הוא נשלח בטעות אליכם והוא רק מבייש אותכם ומוריד מהערך שלכם ביפו אם תסתכלו טוב טוב בוידיאו השוטרים אפילו לא התאפקו וכמעט תקפו אחד את השני כי אסור להכליל והיה שם שוטר אחד בשחור שכנראה לא אהב שתוקפים את הילדה או את אביהה מולה אז כמעט התנפלו עליו גם
from jaffa - 06/10/2011
رد
8
לא יאומן אני בהלם איך הוא זרק את האישה הדתיה וכמעט הפיל לה את המתפחת פשוט זה גועל נפש והילדה המסכנה מה זה הדבר הזה לא יאומן חברה צריך לעשות עם זה משהו
יפו - 06/10/2011
رد
9
תקיפת משפחה על ידי המשטרה אלה לא שוטרים אלא חיות אדם.מגעיל מה שעושה השוטר בקטע שראינו.מלטף ומרגיע הילדה הקטנה עם היד ובועט עם הרגל כדי לשבור לאבא שלה את הראש.בבקשה לא לטעות,מי שחושב להתלונן לאחראים על העבריינים(השוטרים)שראינו הוא צריך לדעת שהם יותר גרועים מהיצורים שראינו.תזכורת לנכבדי יפו,בפעם הבאה שיהיה מפגש עם "השוטרים" לא לשכוח להביא להם פרחים .גועל נפש
יוסף - 06/10/2011
رد
10
الله يكون في العون ان شاء الله الله رح يوخد حقكم انتوا ادعوا وان شاء الله منصورين واذا مش هلاء في الآخرو ان شاء الله :)
... - 06/10/2011
رد
11
מתבייש "במנהיגות" "בזכותכם יש עסקים ביפו, בזכותכם יש מליונרים ביפו, בזכותם יש בטחון ביפו" אמר אחד מבעלי העסקים במפגש בין המשטרה "למנהיגות היפואית" במתנ"ס. "אנחנו צריכים לעשות יותר מפגשים כאלה גם בחגים להיפגש ולדבר, אנחנו מברכים על היוזמות האלה" אמר נציג אחת התנועות למפקד החדש של המרחב. בושה וחרפה! הלכתם ישבתם איתם דיברתם ומה קיבלתם בתמורה? שיעור בנאמנות ואזרחות אבל הכי מפוצץ המשפט הבא של המפקד החדש "אנחנו המשטרה תפקידנו ליישם את המדיניות שנקבעת בדרגים הגבוהים אין לנו פתרונות". הגיע הזמן שתפנימו שלשבת עם המשטרה זה לא ישיבה של ועד הורים עם מנהל בית ספר שאפשר להפעיל לחץ אמיתי, לשבת עם המשטרה זה לשרת את האינטרסים של מי שמזרים לכם כספים כדי לסתום לכם את הפיות.
בושה בושה בושה - 06/10/2011
رد
12
houkouma nasabine wlad haram allah yintikem minkom houkouma nasabine wlad haram allah yintikem minkom
ddddd - 06/10/2011
رد

تعليقات Facebook