اغلاق
اغلاق
  ارسل خبر

السبت: قداس وجناز الأربعين لإغتيال رئيس الجمعية الأرثوذكسية السيد جابي قديس

http://www.yaffa48.com/site/online/2012/01/7/khader.JPG


وصل موقع يافا 48 إعلان صادر عن الجمعية الخيرية الأرثوذكسية العربية في مدينة يافا تُذكر من خلاله بأنه سيقام يوم السبت القادم 11-2-2012 قداس وجناز الأربعين لإغتيال رئيس الجمعية السيد جابي قديس.

وقد جاء فيه:

حضرة الأخوات والإخوة الأفاضل
 
تحية أرثوذكسية وبعد, 
 
قداس وجناز الأربعين لاغتيال رئيس الجمعية 

 
نعلمكم بأنه سيقام قداس وجناز الأربعين للغالي طيب الذكر وشهيد العطاء رئيس الجمعية الخيرية الأرثوذكسية في يافا المرحوم

"جابي انيس اقديس"

وذلك يوم السبت الموافق 2012/2/11 الساعة الثالثة من بعد الظهر في كنيسة القديس جوارجيوس الأرثوذكسية الخضر في يافا. 


لقد غرسوك في القلب والوجدان إلى الأبد يا جابي 


 باحترام

نائب الرئيس   -   السكرتير

فيكتور زكاك   -  بيتر حبش

بامكانكم ارسال مواد إلى العنوان : [email protected]

أضف تعليق

التعليقات

1
40 אין בטוח אנו חולמים ,באמת מי היה צריך את ה40 המיותר הזה ,הוא אמור היה להיות עם בני משפחתו ביום כזה ,איזה עולם אכזר ,לא יודעים מה מחביא לנו העולם האכזר שאנו חיים בו . גבי תהיה חזק ליבנו איתך ואתה לא תשכח לעולמים ,יקר היית יקר תשאר .
וואלה באמת מי צריך את ה40 - 08/02/2012
رد
2
גם אני איתך מתפללת שאלוהים יעניש אותם העונש הראוי כאן בחיים ובנוסף בחיים שלמעלה,ואולי כך האנשים ירתעו ולא ירצחו שוב!! האמן אחלה אדם הלך ונעלם ועזב אותנו עם האריות.
אני מצטרפת לתפילה שלך - 08/02/2012
رد
3
גבי לגבי אני מתפללת כול יום שהרוצחים יקבלו את העונש שלהם ......אבל אני בטוחה שהעונש לא רק בכלא אלה גם מאלוהים ואנשאללה אלוהים לא יסלח לכם לעולם על המעשיה הרע שעשיתם לגבי
יפו - 08/02/2012
رد
4
40 רואה גבי במקום שביום שבת הקרובה יהי בשבילך ככל יום שבת רגילה להיות עם משפחתך מטייל לך בכיף ובנעימים זה ה 40 שלך וכולנו נבוא לחלוק לך את הכבוד ,מי בכלל צריך את ה40 הזה בכלל ,אחחחחחחח איזה כאב השארת לנו כולנו מדממים כאב על אובדן של אדם יקר ,אין הרצח שלך קשה לעיקול כל בני יפו עדיין המומים מהמעשה הנתעב ,לא נשכח אותך לעולמים תמיד תהיה שקוע בזכרותינו לעוד דורי דורות ונגיד לנכדינו חבל שלא הכרת את האדם הישר והמקסים והחזק ועמד מול רשע והגן על הכנסיה בגופו .
40 של גבי - 07/02/2012
رد
5
גאבי גאבי היקיר כלנו עצובים על מה שקרה :(
shaden - 07/02/2012
رد
6
סרט איזה קטע בן אדם חזק איתן ועוד... בן רגע יקחו לו את נשמתו והוא עוד רוצה את החיים ,בטוח אנו חיים בסרט ,מה שכן בטוח הוא נמצא בחיכו של אלוהים ונשמתו מרחפת מעלינו ורואה אותנו ,גבי שמור עלינו ותהיה בטוח על דמך שנשפך כך באחד מרוחובותיה של יפו לא נשכח ולא נרגע עד ש3 הרוצחים הנתעבים יכנסו לכלא עד שארית חייהם ויבקשו את המוות והמוות יסרב לבוא . אנו כאן לא נשתוק ואתה שם שמור עלינו ,אוהבים אותך!!!!!
בטוח אנו נמצאים בסרט - 07/02/2012
رد
7
גבי היקר אללה ירחאמו, אך הזמן עובר יאלההה חבל על הבנאדם הזה חבל.
נסרין - 07/02/2012
رد

تعليقات Facebook