اغلاق
اغلاق
  ارسل خبر

أين يافا على الخارطة؟ - مخططات البلدية للأعوام القادمة تتجاهل احتياجات المدينة!

 
قالت صحيفة "كلكاليست" الاقتصادية وبعض المصادر في بلدية تل أبيب، أن مخطط البلدية لمنطقة تل ابيب ويافا خلال الأعوام القادمة يحمل الكثير من التغييرات في المنطقة، حيث قالت المصادر أن "خولدائي" رئيس البلدية يريد المنطقة أن تصبح منطقة تجارية بحتة، وأنه لا يريد أن ترتفع نسبة السكان في المنطقة، بالمقابل سيعمل على زيادة أعداد المحلات التجارية.
 
وبحسب مخطط البلدية فإنه وخلال الـ11 عاماً المقبلين ستشهد المنطقة زيادة بـ35 ألف بيت وشقة سكنية، وذلك بمعدل 3 آلاف بيت في السنة الواحدة في المنطقة، ستكون حصة مدينة يافا منها فقط 50 إلى 100 بيت، وسيصل سعر الواحد منها إلى 2 مليون و85 ألف شيكل.
 
كما وتطرقت البلدية في مخططها إلى محطة القطار المركزية القديمة في مدينة يافا، وإلى سجن أبو كبير، حيث قالت المصادر أن هذه المناطق ستتحول إلى مناطق صناعية بحلول العام 2025، وسيتم نقل سجن أبو كبير إلى شمالي البلاد.
 
هذا ولم تتطرق البلدية في مخططها إلى إقامة مشاريع سكنية خاصة بالمواطنين العرب في مدينة يافا، ولم تفي بوعودها بحل أزمة السكن المتفاقمة في المدينة، بل ستعمل على تفاقمها أكثر عبر زيادة عدد المحلات التجارية في المدينة، حيث تتجاهل البلدية عبر مخططها بشكل واضح احتياجات المدينة.
 
يشار إلى أن مخطط البلدية يحمل اسم مخطط تل ابيب 5000، وبقي اسبوعين فقط لتقديم الاعتراضات عليه لدى لجنة التخطيط والبناء التابعة للبلدية.






بامكانكم ارسال مواد إلى العنوان : [email protected]

أضف تعليق

التعليقات

1
מה נסגר איתכם פעם מעדפים שיתרחקו מיפו ועכשיו רוצים שיהיו פה ויתחילו להפוך לנו תחיים לגהנום אל תתחילו לדבר הרבה עדיף שרק אנחנו נהיה בשטח ביפו בתי תעסוקה ותכלס אנחנו על המפה מי אמר שלא אבל מפת פלסטין מה נסגר איתכם פעם מעדפים שיתרחקו מיפו ועכשיו רוצים שיהיו פה ויתחילו להפוך לנו תחיים לגהנום אל תתחילו לדבר הרבה עדיף שרק אנחנו נהיה בשטח ביפו בתי תעסוקה ותכלס אנחנו על המפה מי אמר שלא אבל מפת פלסטין
Faraj Mashhrawi - 14/02/2014
رد
2
שכחתם לציין את ההתמקדות במטרה להורדת המבנה של צופי ים יפו שרבים מילדי יפו התחנכו ומתחנכים במקום ואלמלא המקום הזה מזמן היו ברחוב. ממש הכרחי להרוס את המבנה שלא יסתיר את הים לעשירים החדשים שקנו דירות בפרויקט החדש. שכחתם לציין את ההתמקדות במטרה להורדת המבנה של צופי ים יפו שרבים מילדי יפו התחנכו ומתחנכים במקום ואלמלא המקום הזה מזמן היו ברחוב. ממש הכרחי להרוס את המבנה שלא יסתיר את הים לעשירים החדשים שקנו דירות בפרויקט החדש.
Seffi Smadja - 14/02/2014
رد
3
אבו קביר יהפוך לבית תעסוקה יפתחו בית מלון וכלס חחחחח אבו קביר יהפוך לבית תעסוקה יפתחו בית מלון וכלס חחחחח
Abo Yos Madbak - 14/02/2014
رد
4
למה היא לא נזכרת כהיא במפה של פלסטין תאמין לא צריך רק הכלאות שלנו שקונים אותם בכסף זה יותר מעניין אובדה לא מכרנו ולעולם לא נמכור המפה בידיים שלנו ואני מצדייע ומחזק הלא מוכרים****כמו פתגם פלח מי שמכר את אדמתו מכר את כבודו******פעם צחקו היום בוכים למה היא לא נזכרת כהיא במפה של פלסטין תאמין לא צריך רק הכלאות שלנו שקונים אותם בכסף זה יותר מעניין אובדה לא מכרנו ולעולם לא נמכור המפה בידיים שלנו ואני מצדייע ומחזק הלא מוכרים****כמו פתגם פלח מי שמכר את אדמתו מכר את כבודו******פעם צחקו היום בוכים
תייסיר מחמיד - 14/02/2014
رد
5
נוו אז מה מפריע פה בתי עסקים ומה אתם רוצים יענו לפתוח להם עיניים על יפו תשאירו אותה כך איך שהיא נוו אז מה מפריע פה בתי עסקים ומה אתם רוצים יענו לפתוח להם עיניים על יפו תשאירו אותה כך איך שהיא
אבו ניאזי תורק - 14/02/2014
رد

تعليقات Facebook