اغلاق
اغلاق
  ارسل خبر

بالصور: الشرطة تُشهر سلاحها بوجه المواطن عبد الحكيم أبو نار وتعتدي على أفراد أسرته

 
تصوير: أمير أطرش
 
علم مراسل موقع يافا 48 أن قوى كبيرة من الشرطة والوحدات الخاصة قامت عصر اليوم الإثنين بالاعتداء بالضرب المبرح على السيد حكيم أبو نار "أبو هلال" وأفراد عائلته في بيارة دكة بمدينة يافا، حيث قال مراسلنا أن الشرطة انهالت بالضرب على المواطن أبو نار دون وجه حق، فيما قامت بتوقيف فتى من عائلة "حرز الله" يبلغ من العمر 15 عاماً بتهمة عرقلة عمل الشرطة.
 
وقال شهود عيان أن رجال الشرطة كانوا يقومون بعمليات تفتيش في بيارة دكة، وحينما حاول السيد حكيم ابو نار الاستفسار عن السبب انهالوا عليه بالضرب المبرح ما أدى لإصابته بجروح في رأسه وكسر في احدى يديه، وحينما حاول أحد الفتية في المكان ابعاد رجال الشرطة عن السيد حكيم قاموا بالاعتداء عليه هو الآخر واقتادوه إلى محطة الشرطة للتحقيق معه.
 
وفي حدث مع المواطن حكيم أبو نار الذي تم نقله إلى مستشفى فولفسون لتلقي العلاج، قال "رجال الشرطة وبدون وجه حق قاموا بالتهجم علي أثناء تواجدي في مكان عملي بالكراج في بيارة دكة، وحينما حاولت الدفاع عن نفسي انهالوا علي بالضرب المبرح والشتائم ورفعوا السلاح في وجوه السكان بالمنطقة وهددوا بإطلاق النار تجاهنا، كما وقاموا بعمليات تفتيش دقيقة في البيارة".
 
وأضاف المواطن أبو نار "الشرطة تصب جام غضبها على المواطنين الابرياء من أبناء مدينة يافا وذلك بعد فشلها في وقف عمليات الاجرام التي تقع في المدينة بين الفينة والأخرى، وبدلاً من ان تُهدر الشرطة طاقاتها في الاعتداء على المواطنين العرب، عليها العمل والتفرغ لوقف الجريمة في المدينة".
 
وأنهى المواطن أبو نار حديثه "سأقوم وبعد الخروج من المستشفى بالتوجه لتقديم شكوى ضد رجال الشرطة الذين اعتدوا علي لدى قسم التحقيقات مع الشرطة".
 
هذا وحاول مراسل موقع يافا 48 الحصول على تعقيب من الناطقة بلسان شرطة لواء تل ابيب، إلا أنها رفضت التعقيب على الحادث.
 










































بامكانكم ارسال مواد إلى العنوان : [email protected]

أضف تعليق

التعليقات

1
יפו המשטרה מחפשת שכל ערבי יפו וחוץ ליפו יהיו כולם בכלא וגם שנהרוג אחד את השני זה משהמשטרה מחפשת כל פעם כשמישהוא נרצח ביפו או מחוץ ליפו הם יודעים טוב מאוד מי רצח רק הם כל הזמן אומרים אם אתם יודעים תבוא למשטרה להיתלונן למה שעוד הפעם יהרגו אחד את השני ועוד ועוד וזה משתשך תסלח תחלס משטרה חרא וחוק אחרא וכל אלה ועושים את עצמם הגדולים של יפו חרא וחרא.
אני - 19/02/2014
رد
2
רק ביפו קורים דברים כאלו זאת לא משטרה אוכפת חוק זה גזענות נגד לאום רק ביפו קורים דברים כאלו זאת לא משטרה אוכפת חוק זה גזענות נגד לאום
Sani Day - 18/02/2014
رد
3
משטרה זבל על סמך מה הוא מכוון את האקדח לעברו ????
יפואי - 18/02/2014
رد
4
משטרה שלא הכפת להם מערבים. הם.. במשטרה אומרים ערבי טוב ערבי בקבר אוי להם על היחס שנותנים לערבים. זה משטרה לא זה מאפיה של משטרה ?? משטרה שלא הכפת להם מערבים. הם.. במשטרה אומרים ערבי טוב ערבי בקבר אוי להם על היחס שנותנים לערבים. זה משטרה לא זה מאפיה של משטרה ??
Saed Kheil - 18/02/2014
رد
5
الحكومة رخيصة اه بس ليش قلتي الشعب ارخص مفهمتش
Salah Salah - 18/02/2014
رد
6
מה זה????גועל נפשש......חרם!!!!הילד המסכן שלא עשה והמשטרה האשימה אותו בגלל שהוא ערבי !!
Nissrin Daka - 17/02/2014
رد
7
d klab walak is7u badal ma nutol ba3ad
l - 17/02/2014
رد
8
יש להתלונן עליו שעורכי הדין ביפו יתחילו להזיז את התחת ויטפלו בזה מיידית אבל ממש מיידית,זהו פתח להרגל וחייבים לטפל בזה דחוף ושכל עורכי הדין אצלנו ביפו יענדו על הרגליים יש להתלונן עליו שעורכי הדין ביפו יתחילו להזיז את התחת ויטפלו בזה מיידית אבל ממש מיידית,זהו פתח להרגל וחייבים לטפל בזה דחוף ושכל עורכי הדין אצלנו ביפו יענדו על הרגליים
Zouhdi Ahmad Zibdeh - 17/02/2014
رد
9
حكومة رخيصة وشعبها أرخص
Jaffagirl Chica Loca - 17/02/2014
رد
10
ההורים לקחת את הילד על בית חולים תפוחת תיק לילד תעשו תלונה על המשטרה שילמדו יש פה אנשים יודעים את החוקים ...
Rashad Alshmali - 17/02/2014
رد
11
מעניין שהמשטרה תמיד תוקפת "בלי סיבה" נו באמת קאל יעני אף אחד לא יודע מה יש קורה שם. עוצרים צעירים דוהרים בגן תמר במהירות מופרזת וזה בלי סיבה, עוצרים חשודים בשתיית אלכוהול וזה בלי סיבה, עוצרים צעירים קטינים על סאלטות בלי רישיון תוך סיכון ילדים בכבישים וזה בלי סיבה, תחנות סמים ותפיסת נשק וזה בלי סיבה, אי ציות של תושבים שהמשטרה מבקשת מהם להיכנס הביתה בגלל חפץ חשוד "בית שלי לא רוצה להיכנס מה תעשה לי" ובמקום ציות של שתי דקות הדבר נגמר במלהומה של שעתיים. למה? כי "אין סיבה"? איני מצדיקה את המשטרה שכמובן מפגינה לחץ מיותר ותקיפות מיותרת ברוב המקרים אך אנא, אם כבר מדברים על צדק שזה יהיה עד הסוף. בבקשה לפרסם את דבריי אם יש באתר הזה דבר שנקרא הגינות.
אמירה - 17/02/2014
رد
12
אין לו סמכות לכוון את האקדח על הילד עבירה פלילית להתלונן על בלש במשטרה ראיתי גם שהוא מכוון את האקדח על ילד מתחת לגיל
Rashad Alshmali - 17/02/2014
رد
13
גועל נפש גברים על ילדים !
Bashek Aboarida - 17/02/2014
رد
14
גברים על ילדים
Muhmad Ali - 17/02/2014
رد
15
الشرطه هو هاد الي شاطرين فيه .. משטרה !! זה מה שאתם יודעים לעשות לכסות את השטח בסרט ולהתעולל בנו ושלא נדבר על ה (חיפושים המגעילים הבלתי נסבלים והנזקים שאת עושים בבתים בושה וחרפה )
لداوي خاوا غصب عن ازعم شنب - 17/02/2014
رد

تعليقات Facebook